jueves, 11 de febrero de 2010

"CATALAPATRA"


En Torrent el cartero no llama siempre dos veces, ni tres, ni cuatro, el cartero llama casi todas las semanas con una misiva de nuestra queridísma alcaldesa, eso sí, siempre la misma; una afotico de ella y una relación de logros que nada tienen que ver con ella:
El Pont Blau de la Diputación con 10 años de retraso.
La Ronda del Safranar que todavía no se ha terminado y de la que sólo ha hecho en tres años 500 metros. (¡Anda! como Zaplana con la A3, que hizo un kilómetro y se la apuntó entera varias veces).
La restauración de la torre que ha pagado el Gobierno de España tras una brillante gestión del anterior alcalde.
Las escuelas infantiles que está haciendo La Casita de la Caridad en la calle Santa Lucia.
Se apunta todas las obras del Plan E.
......
Vamos, si usted ha cambiado el suelo de su casa, o ha realizado una pequeña obra que ha precisado autorización del Ayuntamiento, no dude en comunicárselo que aparecerá en la próxima cartita como otro logro sideral.
Algo tiene que ir mal, o muy mal, cuando hay que mandar estas epístolas hueras, cuando se ha criticado tanto a los precedentes y cuando las arcas municipales están tan vacias.
Pd. Gracias por la foto a Joan Carles Serra y felicitacions a la falla Antoni Pardo.

47 comentarios:

Anónimo90 (AUTENTICO) dijo...

¡¡Ostia, la han clavao!! la sonrisa cínica es inconfundible, el gesto forzado de amabilidad cuando la ves ya no cuela.

Cada vez se parece mucho mas a Rita la del JB positivo. Por cierto, a esta "Catalapatra" no se le ve casi nunca o nunca con "Marco Antonio"...

Anónimo dijo...

Marco Antonio tiene que guardar un prudente silencio,solo habla cuando no puede mas y la faraona entonces le da dos besitos y..............acallar

Anónimo dijo...

todo mentiras pacheco, la torre la paga el estado ¿el ayuntamiento no pone nada verdad?, la escuela infantil la paga la casa caridad ¿el ayuntamiento no paga nada verdad? que mentiroso

Ramón Pacheco dijo...

Claro que pone algo el Ayuntamiento mira:
El alcalde Bresó pactó con el ministerio pagar el 20% de la rehabilitación de la torre.
Y con La Casita de la Caridad teníamos un convenio que, como reconoció su presidente, databa de la época socialista.
El anterior y anteriores consistorios no se apuntaba nada en que el ayuntamiento no fuera protagonista mayoritario, al contrario de ahora había mucha gestión que presentar.
Ya sabes ni mejores ni peores muy muy muy muy muy ...diferentes.

Anónimo dijo...

Xé Pacheco, a tu no te fan ninot? Cosondènia, no me digues que no eres important pa les falles? i això que estàs ahí demanant respecte i dient que les falleretes nos representan. Xé, pues feu-les concejales a totes! Si en això esteu tots d'acord, els del PP i el comité revolucionari sosialista, en que les falles son lo millor de València, vamos que dugueu la pòlvora en la sang, i la música de falles vos fa plorar d'emoció i tota la mandanga ixa de charanga i pandereta; Ma que no estarà contenta l'alcaldesa que l'han ficat en una falla. Ara lo que teniu que fer es anviar un comando pa rescatar tots els ninots que n'hi haja per ahí del Zapatero ixe i posar-los en la seu del comité revolusionari sosialista de la plaça de la llibertat i s'agenolleu davant d'ell i li reciteu el Deuteronomio i aixina que no el cremen, home. Ara, lo seu, lo seu haguera segut posar a l'alcaldesa en pilota picà i no vestida de faraona, o millor ficar una falla amb el Ros tot astés con l'alegoria del Túria que n'hi ha a la plaça de la Mare de Déu de València, tot anvoltat de falleretes nuetes, mmmm, slurppp. Hale Pacheco, que ara ve el carnestoltes i... casondènia que me volen llevar el portat...


El ttttttio PPPPeep.... que no t'el done, collons, mala p...

Anónimo dijo...

Me imagino que Catalapatra estará de los nervios.

Anónimo dijo...

Al caracol del tio Pep, porque no te vas y te tiras de cabeza al Ebro ?catalanista de mierda .

Anónimo dijo...

Pachecoooo, que un dels teus, d'ixos que només parlen castellà m'ha dit catalanista de mierda. Xé, xé, lo que n'hi ha que sentir que perquè a uno no li agraden les falles li diguen catalanista de mierda algún pixorro amb la merda al cul. No home , no, que jo no sóc catalanista de mierda. el que passa es que no sóc un analfabet d'ixos que voten al Partit Socialista del País Valencià però tenen l'anima de València que es la tierra de las flores de la luz y del amorrrr. Hala Pacheco digues als teus allò de la unitat de la llengua, home, que es veja que eres un home amb les ciències ben posaes... Catalanista de mierda... el que cal sentir d'estos xurros dels collons...

El tio Pep (que és tant vell que va signar les normes de Castellò)

Anónimo dijo...

Xeee, tio Pep, com se li entravessen les falles, somriga home, el poble complet ací ho trobarà: els xurros, els valencians, els valencianots, els catalanes...y després està vosté, a la esquerra de l'esquerra però respectant el centre de la dreta segons se'n va al cel.
Veges que bonica està la 'Catalapatra', com han sabut traure la reinassa que porta dins la xiqueta. Tio Pep que les falles són de i per a tots per als ases com vosté també.
El tio Pep fallero.

Anónimo dijo...

No se'm ennervie tio Pep i li pugi la tensió i se li cremi la comidad. Li garanteixo que els quals vam votar al partit socialista no som tan "cults" com vostè però d'aquí a analfabets... Això sí, entre els votants progressistes hi ha menys fills de puta que en el PP, segons la nostra santa mare Esperanza.

Anónimo dijo...

Ara ix aquest noi diguent "pugi", "cremi", "garanteixo" Ço què és home? "els quals votem"... ja estàs atra volta traduint en algun programeta d'internet? No home , no.

Vosatros sabreu la quantitat de fills de puta que n'hi ha entre els votants dels vostres partits. Jo ja estic major pa fer enquestes de fills de puta, açò és cosa dels joves, m'antens? Xé, me'n vaig a dormir que açò de ser pensioniste també té avantatges. Vosatros, si voleu podeu continuar diguent xorraes sobre l'alcaldesa. Quina obsessió maedéu.

El tio Pep (el que dorm la siesta)

Anónimo dijo...

L'enquesta dels fill puta l'ha realitzat, segons pareix, servici secret de senyora Esperanza. I segons ella és totalemte fiable.
Xe tio Pep com li agrada la Catalapatra, no pot evitar-ho se li nota molt, però és molt joveneta per a vosté.
Bona sesta i no es toc molt tio Pep que això és pecat. Nosaltres a treballar per a pagar-li la pensió.

Anónimo dijo...

Continueu escrivint en valenciá... el Pacheco és xurro i no sap el que diem.

Fliper dijo...

Este Tio Pep dels collons se está pasant dos pobles.

¿Porqué estas desoyendo las consignas partidistas del Pp local y haces la guerra por tu cuenta? ¿crees que este blog lo sigue poca gente? ¡estás muy equivocado!. Tienes que ceñirte al guión establecido o serás castigado severamente y deja de hacer el payaso con la lengua o te la cortaremos por listo.

Anónimo dijo...

Fliper al tio Pep cal talla-li una altra cosa que no és la llengua. Ens té cremades a les infermeres de la residència.

Anónimo dijo...

Xé Fliper, tu qui eres? El que t'ha dit Pacheco que faces com que eres del PP? Bé home, bé, açò está molt bé. Però tens que antrenar-te més, xicon, perquè quan dius això de tallar la llengua es nota que eres de Pacheco, home, ves en cuidao, que sinos no ix bé la jugada. tu lo que has de fer es defensar a l'alcaldesa i parlar malament de Zapatero que és lo que fan els del PP. Lo que no sé és d'on han eixit tantes infirmeres dient que jo les clave mà si no es de veres això de que estic en una residència. açò va ser una brometa, home. Jo estic en ma casa. O siga que el tio ixe que se fa palles perquè té alseimer segur que és un atre. Jo sóc molt pacato, el que pasa es que m'agrada dir animalaes. d'ixes coses de la masturbació ja ni m'anrecorde. el que passa és que ara m'està reviscolant la costum antiga de pegar-li al manubrio quan veig per ací tantes palles mentals... que si guanyarem les eleccions, que si Zapatero dóna diners a punta pala, que si l'alcaldesa esta que bufa... Res home, res, palles mentals. Au, bon profit.

El tio Pep (nominat per a què li posen el seu nom a un carrer o li facen una estàtua, igual té)

Anónimo dijo...

Desde que ha entrado este falso tio Pep, el contenido del blog se ha mermado bastante. Rogaría casi no hacerle mucho caso. Muchas gracias

Des que ha entrat aquest fals tio Pep, el contingut del blog s'ha minvat bastant. Pregaria gairebé no fer-li molt cas. Moltes gràcies

Anónimo dijo...

lA SEGUNDA PLANTA DE LA PIRAMIDE municipal ya no sabe que hacer para desprestigiar a PACHECO,solo falta las amenazas directas,porque las que intenta ataves del psoe no le salen bien,que le pasa a la Faraona que esta triste,sera lo de Marco Antonio o sera que no sera la HEREDERA,el tiempo lo dira.

Anónimo dijo...

Hola, soy Pepito otra vez. El Anónimo de las 20:24 tiene toda la razón, por favor, no le hagan mucho caso a mi padre que se pone muy alterado. Ahora le ha dado por decir que está en su casa, cuando la realidad es que está en una residencia. Ahora bien, hay que ser justos: las acusaciones de algunas enfermeras que han salido a la luz en éstas y otras páginas no son veraces. Mi padre es incapaz de insinuarse a una señora o señorita.

Pepito (el hijo del tío Pep, cuya carrera política en el PP se ve seriamenta amenazada por las excentricidades de su progenitor)

Anónimo dijo...

Querido Pepito, reconduceté y no me culpes de tus desgracias en la carrera política que has inciado por un puesto en la las listas municipales del PP. Ya sabes que van a eliminar a unos cuantos, algunos por su vida disipada y llena de desenfreno. Querido hijo aplícate y no mueras antes de inciar tu andadura al abrigo de la mamelleta pepera. Cuida de tu progenitor que ello te grangeará puntos de cara a la añorada lista.
Un abrazo de tu padre.

Anónimo dijo...

Què diu el moniato este? Un xurro fent-se passar per mi, tindrà ous la cosa! Si el meu fill és un renegat que només parla en valencià per a dir "la paella és lo millor del món" i "no mos fareu catalans", pues allà ell. Que s'ha apuntat al PP? Pues con su pan se lo coma. Que en comptes d'apuntarse al PP a menjar pà s'apunta al pesebre dels sosialistes? Pues també, bé. Este en tal de no traballar renega de son pare i de sa mare. Deshonrat, moniato! Que te penses tu que els del PP guanyaran les pròximes eleccions! No veus que en la inteligència de Pacheco i la seua colla de lumbreres els sosialistes guanyen segur? Lo que passa es que tu t'has dit: el Pacheco no li guanya ni al seu secretari local, com té que guanyar les eleccions? Ai, home de poca fe!

El tio Pep (el que vol que Pacheco siga alcalde i Forrest concejal de cultura)

Anónimo dijo...

Xe tio Pep, parle amb el seu fill, el Pacheco per a alcalde i el Forrest de cultura, no ens fota, que vindran i ens faran treballar, amb com vivim de ben ara en l'ajuntament.Portem tres anys tocant-nos el penjoll, que estos ni fan res ni saben què fer.
Encara que m'han dit que el seu fill no desmereixeria res en la llista que està preparant el PP, inclús vosté tampoc. Hi ha una colla de palmeros (los del pleno) que ja li han dit a la Catalapatra que volen ser ministres.Que per al que han fet estos ells també valen. Són gent il·lustrada, com vosté, faça'm cas deixe la residència, en l'ajuntament es va a trobar com a casa, de sesta en sesta.
Només ha de fer que els torrentinos no es donen compte del que ha passat estos tres anys en la ciutat ...y a guanyar una altra vegada.

Anónimo dijo...

Eso, eso, dale las gracias al gorrilla por la foto.

Anónimo dijo...

Amigo Pacheco, tengo la impresión que se nos están colando los únicos cuatro fachotillas que escribían en la opinión de Torrent.Como no los lee ni el gato, vamos a tener que sufrirlos, pero no pasa nada, en este blog interviene tanta gente que les vamos a ir dando un repasito, cada vez unos.
Por cierto al que insulta con lo de churro, es un ignorante, como suele ser habitual entre los fachotas.Ese término despectivo, churro, se utiliza para calificar a los valencianos de los pueblos que son castellanoparlantes. Están insultando a los propios valencianos. ¡Qué osada es la ignorancia!. Además de fachotas, burros.

Ramón Pacheco dijo...

Sin problemas hermano, como bien apuntas aquí somos muchos los que nos citamos, y cuando no es uno será otro miembro de la hermandad el que les responda adecuadamente. Un abrazo.

Jesús Párraga dijo...

Disculpeu que intervinga en aquesta conversa (per altra banda prou divertida) però em sembla que l'Anònim de les 17:14 no té raó. Que jo sàpia l'origen del terme "xurro" està en la fòrmula de jurament dels furs de l'antic Regne de València. Tinc entès que els membres de les corts (o com siga, que jo d'història no entenc massa) havien de jurar en valencià i els provinents de zones castellanoparlants pronunciaven, malament, alguna cosa així com "yo churo". Ara bé, el terme despectiu "xurro" ha anat aplicant-se no només als valencians de zones castellano-aragoneses, sinò, per extensió, a qualsevol persona que visca ací i que no parle valencià. En certa manera és l'equivalent valencià del "xarnego" català. En qualsevol cas crec que está en desús i només utilitzen aquest terme les persones majors com aquest "tio Pep" que apareix per ací.

alcAL DEHESA dijo...

Qué curioso! El término despectivo churro, así como Fuerza Nueva alzando la mano y la bandera, era común cuando vine a vivir a Torrent hace casi Cuarenta años...
Poco a poco al tiempo que la sociedad se iba civilizando y la cultura aumentando, estos fenómenos fueron pasando a los anales de la historia. Ahora con el gobierno municipal de Su Ilustrísima, estamos retrocediendo a un ritmo vertiginoso y estamos reviviendo fenómenos que no me gustaría que mis hijos conocieran.
LAS COINCIDENCIAS, A VECES, SON CHOCANTES.

Anónimo dijo...

No quiero que en mi pueblo se insulte a los que no hablan valenciano.
No quiero en mi pueblo que en vez de tener un colegio digno para los niños vayamos a tener una universidad privada cuyos terrenos han sido regaldos por los gobernantes.
No quiero que en mi pueblo se engañe a la gente con subidas de precios de las viviendas.
No quiero que en mi pueblo los padres de los niños sin colegio digno estén rodeados de pólicías camufaldos.
No quiero que en mi pueblo dos personajillos tan siniestros como el Caganer y el Cortadillo estén cobrando de los impuestos de los ciudadanos.
No quiero que en mi pueblo resullte una odisea poder hablar con los gobernantes.
No quiero que en mi pueblo se quite una placa de inauguración porque el político sea una socialista.
No quiero que en mi pueblo se engañe a los ciudadanos mintiendo sobre los proyectos que no se van a hacer porque el santo varón Camps se lo gasta para los ricos.
No quiero que en mi pueblo se aplique en todos los ámbitos el rodillo por no ser del PP.
En definitiva, no quiero que en mi pueblo gobierne el Pp, por lo menos, este PP, que representa la Sra. Catalá. No la quliero como Alcaldesa y espero que muchos ciudadanos de Torrent tampoco.

Anónimo dijo...

Totalmente de acuerdo anónimo, supongo que lo de siniestros lo dirás porqué ahora actúan con alevosía y nocturnidad ¿no?

Anónimo dijo...

soy xurra-castellanoparlante y muy orgullosa de serlo,soy torrentina de nacimiento ymachega de raices como decia mi abuela eres de donde comes,y respeta donde vives,a lo que los valencianos-parlantes,que les hablas en castellano y no son capces de contestarte, solo les digo que la educacion se demuestra cuando alguien no sabe hablar en valenciano poder contestar en castellano.por que los catalanes lo hacen asi,y les damos la razon cuando dicen que el valenciano desciende del catalan,no seamos como ellos y contestemos en valenciano o castellano dependiendo de la persona que te hable,por que seguro que no lo entienden.

Anónimo dijo...

Xé tu! Veus Pacheco? vos passeu tot lo dia demanant respecte, que pareix que menjeu respecte i ara ix esta xicona demanant educació. Xé tu, ara resulta que parlar en la llengua que et va ensenyar ta mare es da mala educació. Xe aneu a fer la ma! Ui perdó!, quiero decir id a hacer la mano, que no vull sr maleducat. ara resulta que on diu l'Estatut que les dos llengües són oficials tindria que dir que no, que depen si uno l'antenc o no, que sino enten el valencià que lo educat es parlar en castella, ascolta xicona i perquè no deprens tu el valencià? i aixina tots contents! xé quina murga doneu els fallero-valenciano-manxego-torrentinos de tota la vida amb això d'estar orgullós d'haver naixcut ací o allà. jo només estic orgullós de tindre un... me calle que després direu que soc un maleducat, i que no tinc respecte i que no estic orgullós de ser torrentino, que ja ho va dir José Antonio Primo de Rivera, diu, ser torrentino de origen manchego es una de las pocas cosas serias que se puede ser en esta vida. Xé me'n vaig a pixar que tinc la pròstata com un meló.

El tio Pep (que un dia va parar a esmorçar en Tomelloso i un cambrer li va preguntar que si era polaco i se'n va anar sense pagar)

Anónimo dijo...

Tio Pep sóc la infermera del torn de nit de la residència. I ahir li vaig deixar clar que les llengües només servixen perquè les persones s'entenguen, encara que vosté insistia a demostrar-me que valien para altres coses.
Les llengües que provoquen enfrontaments en compte d'acostaments, són males llengües i només servixen als interessos d'alguns vividors.
No recorda anit quan vi el seu fill Pepito "el pepero" i li va comptar en valencià l'emprenyament que hi havia en la segona perquè no havien aconseguit acollonar el Pacheco utilitzant les arts de la 'familia'.
Que vosté quasi s'engollipa de l'emprenyament que va agarrar dient que eixe no era el camí, jo m'austé tio Pep, i vaig tocar el tiembre perquè portaren la cafinitrina perquè creia que era un atac cardíac.I vosté no parava de cridar; "eixe no és el xiulet que has de tocar xiqueta". Fins al seu fill que és un poc lent es va avergonyir. Tio Pep que en este poble tot se sap i el que no es pregunta ...y t'ho compten.

La seua segura servidora (menos per al que vosté quiere):
Josefa Maria Desemparada de totes les Verges

Anónimo dijo...

ANONIMO valenciano-catalan,si te molesta que escriba en castellano,lo siento por ti prefiero un castellano limpio y educado que un mal valenciano e hipocrita como tu.de torrenti tienes poco,solo la mala leche,de persona menos,y de educacion seguro que tu madre no te enseño a ser asi.un poquito de humanidad para quien no te entiende,yo hasta ahora escrivir en valenciano no se,entenderlo si y quien me habla nunca le he dicho que no lo haga,pero hay mucha gente que aun(por edad) no sabe ni escribir,si no lo entiende es un don poder contestar con educacion.ya que cuando viene alguien de fuera y no sabemos su idioma nos esforzamos en poder comunicarnos con ellos,aunque sea con gestos como los monos,que hasta los animales son mas civicos y educados que nosotros.

Anónimo dijo...

Pues mira, Josefa Maria Desemparada, ni sé de què m'estàs parlant ni ni m'importa una puta merda. No sé que em passa però no pare de dir barbaritats, m'antens figa molla? és que m'ha dit un metge que sap de medesina i no es clava en política que jo no és que siga maleducat sinos que el que passa és que tinc la síndrome de Tourette, saps cacho... joer ho sent me s'ha escapat. A vore si estes males p... me donen la medicació d'una futuda vegà. I no sé si seguir escrivint en esta pàgina de merda perquè m'ha dit el doctor que m'afecta les neurones llegir tant de fem en castellà, en torrentí i en la mare que va parir a tots... Casondènia que me pega l'ataccccccccccccccc.

El tio Pep (que es va cagar en la fuente las ranas i li van posar una multa per delicte ecològic)

Anónimo dijo...

tu que te declaraS UN CAGON,A VER SI ERES TU EL QUE SE CAGO EN LA PUERTA DEL AYUNTAMIENTO Y LA PISO TU SEÑORA.

Anónimo90 (AUTENTICO) dijo...

Tio Pet, tio Pet. de todos es sabido que te mueves muy bien por la segunda del ayuntamiento y es que el pesebre es el pesebre y si hay que escribir en valenciano y ser un maleducado, no pasa nada por un poquito mas. Ah, por cierto, parece que a tu señora Catalapatra las cosas no le salen como ella esperaba "yo no soy tonto" ¡¡ya queda menos!!.

El tio Pet de la quinta del Tio Canya( el que portava gorra i brusa negra, i una faixa morellana).

Anónimo dijo...

Eixe torrós de Pep ¿que es un altre caganer?
Tots el cagons son els que parlen a les dones així, cuant mes cagons mes xulos. Puuuuup!!!

Anónimo dijo...

qui no sapiga parlar valencia pot aprendre,que temps tenen de aprendre-ho.
Els catalans son molts savis(sino pregunten a sapatero la baixada de pantalons)i si ells ho fan,rao tindran.
Ademes,a mi no em fa mal que vinguen compatriotes(¿catalunya tambe?) a treballar i viure a la meua comunitat pero amb respeto a les nostres costums i amor a nostra llengua.VISCA VALENCIA¡¡i el que no la vullga que es mullga.

Anónimo dijo...

No ho dia jo, que sempre esteu en el respeto i el amor? Xé, xé, i jo que no he anat mai a la planta segona ixa que sempre esteu diguent. Hui perque està plovent i em fa mal l'esquena pero en quan deixe de ploure me'n vaig a vore a l'alcaldesa a demanar-li un sueldo. Li diré, senyora alcaldesa, que diu Pacheco i sus bandoleros que vosté és la meua senyora. Jo pensava que no, que jo m'havia casat en Amparito la del forn, que ja ha faltat la pobra, pero diuen que no que vosté es la meua dona o siga que ja saps bonica, a complir en el debito conyugal. Això li tinc que dir. I més coses, per eixemple, li vaig a adir que es deixe de ser alcaldesa, home, que una dona a on deu d'estar és en sa casa criant fills. Açò de la la política és pa tiarrons com el Pacheco i els seus cortesanos. El Pacheco perquè ja està fart de passar visita en l'ambulatori i els atres perquè no tenen el graduat i no servixen pa res més que pa polítics que com no demanen estudis, pos aixó, qualsevol entra. Ara, tot això ho dic en molt de respecte i amor, eh?

El tio Pep (que com no ha rebut cap de regal el dia de Sant Valentí està que bufa)

Anónimo dijo...

No estic d'acord amb tu anònim del valencià pense que és un accident geogràfic i històric haver nascut en esta terra. Crec que no tengo, per haver nascut ací, més drets que un colombià, un andalús o un manxec.
No considere que la protecció i potenciació del valencià haja de passar per accions contra el castellà, respecte a les dos com a nexe d'unió entre els humans, i no considere a cap obligatòria per a viure en un territori.
Em sent nacionalista de moltes terres; m'emociona la marsellesa, admire els rascacels novaiorquesos, adore l'italià, m'arrabassa el Rocio, plor amb les gestes d'herois com Leònides.
Considere que el nacionalisme ha d'estar subjecte a la lleialtat racional, a coses com la humanitat i la justícia. I la llengua també.
¡Ah\! jo no parle valencià en la intimitat.

Anónimo dijo...

Xeeeee tio Pep, com menysprea vosté a les persones se li nota la ramalada dretàs, s'ha inventat vosté un conglomerat davant format per 'Pacheco i els seus bandoleros' que pot respondre als seus interessos però no per això desacreditar les opinions lliures que no responen a la franquícia l'Empecinado.
Tots coneixíem a Amparito la del forn, la seua dona, i el pobre no parava de queixar-se de que vosté era un fava fluixa, que anava darrere de qualsevol enaigua.
Torna vosté a confondre's, els llicenciats i els cortesans s'assenten a la dreta de la nostra santa mare la Catalapatra, i no seré jo el que menyspree als que no saben llegir ni escriure, però se'ls suposa un gran valor per a estar en política.
M'han dit que el PP ja està confeccionant les llistes per a les pròximes eleccions locals i els que abans els deien que no ara donen espentes per a estar. Ha arribat la seua hora tio Pep un home instruït, llegit, licenciado...una perla en bruto...pero no els agraden els doners, ja sap la nostra santa madre...una llàstima

Ausencio dijo...

Escribo en castellano porque me entiendo mejor, sin embargo cuando hablo no tengo diferencia entre el valenciano y el castellano.
Hasta ahora, siempre he contestado en la lengua que me hablaban, sin embargo gracias al anónimo del día 13 a las 19:25, me estoy planteando cuando esté en otra comunidad hablar en castellano y en la mía en valenciano.
Me parece muy bien que los que vienen de fuera, al principio, se les tenga que hablar en el idioma que ellos entiendan, sin embargo yo en eso soy un poco ignorante, no sé chino, ni francés, ni inglés, ni marroquí, ni rumano, ni..., así que puestos ha pensar creo que es más práctico que ellos aprendan el valenciano, ya que están aquí, y a los que (aunque sean españoles) solo entiendan el castellano, que hagan un poco de esfuerzo, para entender lo que se les dice.
Alguna vez he ido ha Francia, y puedo aseguraros que a los franceses, les importa un bledo, que sepas o no sepas hablar frances, si los entiendes bien y si no, aprendes, o te vas ha tu tierra.
Y que coste, que a mí, no me sobra nadie, pienso que mi tierra, es tan bonita, que todo el mundo debería vivir aquí, para disfrutar de ella.
Me dan lo mismo, blancos, negros, amarillos o "coloraos", como si quieren ser de rallas.
Pero por favor, tener un poco de respeto con nuestra lengua, y por lo menos poner interés en entenderla y hablarla.
Ahí está la educación, "allí donde fueres, haz lo que vieres"

PD. El próximo curso, intentaré, si mi trabajo me lo permite, matricularme en la escuela de adultos, para poder escribir en valenciano, como debería.

Otra cosa, Tio Pep (falso) me tienes hasta el gorro. Por qué no haces caso a los dueños de tu pesebre, y dejas de darnos la murga, o ahora, en vez de prohibiros entrar, ¿os han mandado lo contrario?

Anónimo90 (AUTENTICO) dijo...

Ché, Ché, Ché, me han dicho que El Tio Pet es Gay, dándoselas de macho y que metía mano a las enfermeras del psiquiátrico y ahora resulta que al que le mete mano es al de mantenimiento y a los enfermeros. Ché Tio Pet, me ha defraudado, ahora que era mi referente de macho ibérico. Ahora lo entiendo, a los creyentes practicantes no les dejan salir del armario con libertad y claro tienen que practicar su verdadera sexualidad a escondidas (como en la Iglesia). Sea usted valiente Tio Pet no se averguence de lo que es y disfrute que la vida son dos dias y usted ya ha consumido dia y medio.

Dedicació del Tio Canya al Tio Pet:Amparito
la filla del mestre
diuen que festeja
en un xic foraster.
I els diumenges ,
quan ella va a missa,
el novio darrere
li porta el catret.
I, com es tan xicoteta,
meneja el culet.

Anónimo dijo...

no hay que ser tan intolerantes,la educacion dice que el que mas sabe mas se esfuerce.si tu has tenido suerte de aprender valenciano en casa por que se habla,lo mas normal es que lo aprendas a escribir,la mayoria que lo hablan,mal escriben un castellano,las horas de colegio a ciertas edades se nos ha pasado.lo importante es decir lo que piensas sin dañar anadie,se lo merezcan o no.

Anónimo dijo...

Comentario de un churro a los fachas que últimamente y por ordenes directas de la Catalapatra aparecen por aquí. Soy churro y a mucha honra. No creo que a vosotros os honre el ser unos fascistas de tomo y lomo. VIVA el paco, No?. eso es lo único que a vosotros os gusta. Dictadura y más dictadura, pero aquí lo lleváis claro. Casposos que sois unos casposos.

Anónimo dijo...

Comentario de un churro a los rojos que últimamente y por ordenes directas de Pachecorro aparecen por aquí. Soy churro y a mucha honra. No creo que a vosotros os honre el ser unos rojos de tomo y lomo. VIVA el carrillo, No? eso es lo único que a vosotros os gusta. Libertinaje y más libertinaje, pero aquí lo lleváis claro. Casposos que sois unos casposos.

Anónimo dijo...

En qué quedamos ¿pero el churro no era el Pachecorro? me he perdido